Anvelope folosite pentru filmarile “Aventuri pe bicicleta”
Folosite in timpul filmarilor din 2012:
Fata: Maxxis Hard Drive 2.1 / Spate: Maxxis Larsen TT 2.0
Folosite in toate filmarile neHD de la inceput. Maxxis Hard Drive este ideal pe fata daca ai ceva experienta in ciclism montan. Avea momente cand derapa in viraje, dar controlabil. Maxxis Larsen TT pe spate … nici nu am cuvinte de lauda, rupea tot pe urcare, indiferent de suprafata. Numai sa poti pedala cat poate el urca ! Bicicleta ruleaza foarte repede cu aceasta combinatie. Prea multe pene, mult prea multe.
Fata: Maxxis Hard Drive 2.1 / Spate: Maxxis Ignitor 2.35
Folosite la Banat Mtb Maraton 2012, Expeditie in Apuseni 2012, Tura Mare 2012
Maxxis Hard Drive pe fata este bun doar daca ai ceva experienta in ciclism montan. Avea momente cand derapa in viraje dar controlabil. Spatele era in siguranta pe viraje chiar si cu un Maxxis Ignitor trecut de mult de prima tinerete, nici o pana pe spate (doar un snake-bite).
Fata: Maxxis High Roller 2.35 / Spate: Maxxis High Roller 2.35
Folosite la Arad pe sosea Siria – lac Ghioroc pe creasta, Moneasa Mtb Maraton 2012, Dhs Corvin Mtb Maraton 2012
Cu doua Maxxis High Roller cumparate in 2005, folosite cand si cand. Acestea ruleaza destul de repede iar aderenta este una de invidiat cand sunt la “inceput de viata”. Impecabile ! Putine spre deloc pene cu aceasta combinatie. Recomandam.
Fata: Maxxis Hard Drive 2.1 / Spate: Maxxis High Roller 2.35
Coborarea Pericoool 2012 a fost inregistrata folosind aceasta combinatie de anvelope. Fata aproape la fel de uzata ca spatele. Ce sa mai zic ? Buna combinatie ! Recomandam sa incercati Fata : High Roller / Spate : Hard drive
Fata: Continental Rubber Queen 2.4 (NOU) / Spate : Larsen TT 2.0 (la capat de drum)
Folosite la Competitia Judetului Arad la ciclism montan, intitulata “Arad Bike Race”. Aceasta a avut loc la Siria in data de 09.09.2012. Pe fata Continental Rubber Queen 2.4 (denumit mai nou Trail King), pentru coborari ca pe sine, un chin pe asfalt. Pe spate un Maxxis Larsen TT, care chiar si uzata este o anvelopa deosebita. Numai sa poti pedala cum poate el urca ! Foarte rapid la vale cu aceasta combinatie. Recomandam.
Pentru ciclism montan mai in siguranta, presiunea in roti este buna, atunci cand stati pe bicicleta si cramponajul exterior al cauciucurilor atinge suprafata de rulare.
Cand e ud, mai lasati, dc e noroi sau zapada lasati mai mult, daca rulati pe zapada cu noroi dedesubt nu va zgarciti cand lasati aerul din roti !
Daca mergeti cu bicicleta la munte si e gheata aveti nevoie si de ceva metal intre anvelope si terenul de rulare, pentru franari eficiente si nu numai ! Puteti folosii cauciucuri specifice cu cuie, lanturi, suruburi(pericol de accidentare). SINGURANTA PE PRIMUL LOC !
Indicatii de confectionare lanturi pentru bicicleta :
Lantul de contact cu suprafata de rulare : bucata din 5 zale, cate bucati considerati necesare.
Lungimea lantului subtire din lateral il calculati astfel : 3,14 inmultit cu diametrul rotii, Luati cele 5 zale si fixati-le pe cauciuc, si masurati diametrul rotii. Masurati astfel ca atunci cand umflati anvelopa, lantul sa stea fix. Ideal sa se faca si un sistem de reglare a lungimii, sau utilizand si alte materiale. Se monteaza pe cauciucul complet desumflat !! Cred ca ideal ar fi un model din lanturi in forma de romb.
Varianta cu lant pe exterior e testata in repetate randuri pe partii de sky cu zapada si gheata, drumuri de munte cu gheata si santuri, conditii de nu asa multa zapada prin oras, pe asfalt saptamani. Unde e zapada si gheata dedesupt, e cam singura varianta cu care te poti oprii in siguranta in regim de urgenta, TIN ! Pe zapada invatati cel mai bine sa va dati, aderenta scazuta va dezvolta abilitatile. Daca veti cadea, zapada nu va raneste. Puteti experimenta fara frica. Franele pe disc sunt recomandate !
Urmeaza .. anvelope folosite in 2013 si 2014